جاذبه های تاریخی آنتالیا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دروازه هادریان آنتالیا از جاذبه های معروف آنتالیا می باشد که جر آثار باستانی این شهر نیز به حساب می آید که به معنای 3 دروازه می باشد که دارای دیوار بلندی می باشد که بخشی از دیوار به عنوان موج شکن استفاده می شده است که طوفان های خطرناک را دفع می کند و شهر را حفظ می کند. گردشگران تور آنتالیا در سفر خود از دروازه هادریان آنتالیا بازدید میکنند.این دروازه به دستور امپراطور روم ساخته شده است.

شهر تاریخی میسیس آنتالیا از مکان های تاریخی در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های پر بازدید در این شهر می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در جاده آدانا در نزدیکی شهر اسکندرون و نزدیک به پاکاپینار قرار دارد . این شهر شاید در نگاه اول ویرانه به نظر برسد که باقی مانده آثاری از زمان رومیان و سنگفرش موزائیکی که به قرن 4 می رسد همچنین گردشگران تور آنتالیا می توانند کشتی نوح و حیوانات را که روی سنگفرش ها به نمایش درآمده است مشاهده کنند. از ویژگی های بارز شهر تاریخی میسیس آنتالیا این است که بر سر راه جاده ابریشم قرار گرفته است و در ادامه جاده ییلان کاله و کاخ شاهمران بر بالای کوه سنگی ، رودخانه جیحان دیده می شود که بسیار در مسافران تور آنتالیا پر بازدید می باشد.

 

غار کارائین آنتالیا از جاذبه های توریستی این شهر می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی با فاصله 30 کیلومتر از مرکز شهر و شرق کوه چان قرار دارد. این مکان به دوران پارینه سنگی می رسد و جز قدیمی ترین جاهای سکونت انسان در ترکیه می باشد. بازدید از این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ترکیه جالب است. همچنین بعضی از آثار باستانی ترکیه که به سالهای قبل از میلاد می رسد در این غار به چشم می خورد. غار کارائین آنتالیا دارای یک ورودی می باشد که با تابش نور خورشید روشن می شود.

 

 

 

 حمام رومی آنتالیا از آثار قدیمی و باستانی و جز مکان های دیدنی آنتالیا می باشد، این حمام دارای فضای آرام و سکوت خاصی می باشد. امروزه این مکان به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد و برای علاقه مندان به آثار باستانی بازدید از این حمام رومی آنتالیا میتواند خیلی جالب باشد.

گردشگران تور آنتالیا در این حمام می توانند از تمامی امکاناتی و خدمات تفریحی و آسایشی استفاده کنند. این حمام در شرق منطقه سیده دش و در بین درخت های کاج جنگل قرار گرفته است و گل هایی با پرچم های آبی و ساحل آرام نیز به چشم می خورد. سواحل ماسه ای و دریای بسیار آرام در نزدیک حمام رومی آنتالیا مورد توجه بیشتر مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های تاریخی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی